BTS Youth 2015. Szeptember 04. (part 1)

BTS YOUTH

2015. Szeptember 4.

A rádiózás után fáradtan álltam SeJin társaságában Jimin, Suga, mellett, akik valami nagyon rejtélyes módon velem tartottak a magazin fotózásra. Tippelnem kellett volna az elmaradt szülinapi meglepetést hozom fel, ugyanis már elárulták magukat. De mint minden évben most is megadom nekik a lehetőséget, és eljátszom, hogy mennyire nagyon meglepődtem.
-Ne legyél már ennyire lehangolt. - Veregette meg kedvesen a hátam Suga, mikor a fekete autó feltűnt a sarkon. - El ne aludj közben! - Masszírozta meg kissé a vállam.
-Csak nem. - Húztam el a szám, és a kezemben lévő pohárból kortyoltam egy keveset az éltető fekete léből.
-Ugye tudod hogy ez nem egészséges? - Húzta el a számtól a papírpoharat Jimin.
-Tudom, de nincs jobb ötletem. - Sóhajtottam az aggódó fogadott bátyámra nézve, aki a vörös hajába túrva próbálta elrendezni a tincseit.
-Esetleg aludnod kellene nem azon a bunkón kattognod. - Dugta a zsebeibe a kezeit Suga lazán nekidőlve a falnak.
-Nem bunkóbb mint te. - Kortyoltam bele újra az italba, mikor a fekete autó megállt előttünk. A kormány mögött JeongJil ült, a srácok egyik managgere, mellette pedig NaHyu-nim, az én csapatom managgere. SeJin, aki eddig csendben várakozott mellettünk utunkra engedett, tartva nekünk a tolóajtót, hogy könnyedén be tudjunk szállni.
-Nem jutottál tovább? - Érdeklődött a fiúk managgere, miközben utolsóként beszálltam az autóba, mire elhúzva a szám megráztam a fejem.
-Akkor sem éri meg. - Vont vállat a szőke rapper hanyagul a biztonsági övével szenvedve, a saját igazát hajtogatva. Az elmém tudta, hogy igaza van, a szívem és a jóérzésem azonban nem hagyta annyiban JiWoo ügyét. Túl sok ideje kattogtam rajta, ami soha nem jelentett jót.
-Mindenesetre próbálj meg aludni. - Simította meg a vállam Jimin, mikor megindult velünk a jármű. Azt hittem SeJin is velünk jön, hiszen ő mindenhová megy a srácokkal, de úgy tűnt mást osztottak rá.

A reptéren aztán igyekeztünk feltűnésmentesen becsekkolni, majd minél hamarabb felszállni a gépre. Az út így egész gyors, és kényelmes volt, tudtunk aludni is, egymás vállára dőlve.
Incheonból Jejura repültünk, ahol már várt a bérelt autó, hogy elkocsikázzunk a Shinhwa parkba.
A fülledt meleg autóban utaztunk. Éreztem, hogy megy a légkondi, mégis nehéz volt elviselni a meleget, ráadásul még drága vöröske is melegített. Jimin a vállamnak dőlve húzta a lóbőrt, míg a másik oldalamon terpeszkedő YoonGi az ablaknak nyomta a fejét ugyanezen elfoglaltság közepette. Helyettem is aludtak.
-Lehúznád kérlek az ablakokat? - Szóltam előre JeongJilnek, és a mellett ülő NaHyu-nimnek. A managgerem a hátrapillantott, majd megmosolyogta a vállamon édesen alvó vokalista látványát, míg a sofőr teljesítette a kívánságom.
-Régebben jobban bírtad az autózást. - Jegyezte meg a Bangtan kormány mögött ülő managgere. Ő nem ismer túl régóta, bár utaztunk már együtt. Rendes férfi, jól végzi a munkáját, szeret vezetni, és a fiúk is kedvelik.
-Azóta elszoktam tőle. - Húztam el a szám az elsuhanó autókat nézve. Egy kék, egy vörös, egy ezüst... Kifésültem a szemembe lógó tincseket, amik sikeresen melegítették a homlokom.
-Még háromnegyed óra, ha nem futunk bele újabb dugóba. - Jelentette a sofőr a GPS képernyőjére pillantva. Egy szuper autóhoz ez is jár!
-A térképek szerint jó a forgalom. - Nézte a telefonját a másik férfi, az anyósülésen. A rádió halkan szólt háttérzajt szolgáltatva, folyamatosan mentek benne a jobbnál jobb slágerek, amiket dúdolni kezdtem.
Jiminre pillantottam hátha felkeltettem, aki az álmai mélyén talán arra sem ébredt volna fel ha bombát robbantanak a füle mellett. Bele kellett nyugodnom hogy a vállamra boruló feje még egy ideig biztosan ott lesz, és a haja alól csöpögő izzadtság át fogja nedvesíteni a felsőmet.
Suga telefonja folyamatosan csipogott a zavartalanul szundikáló rapper keze mellett. Ő a másik, akit nem érdemes felkelteni, míg ki nem alussza magát. Bár ő legalább nem használ kispárnának. Mikor kezdett nagyon idegesíteni a sok halálhír, és YoonGi telefonja a fülhallgatómat hosszas kibogozás után a fülembe nyomtam, és kellemes zenét kapcsolva döntöttem a fejem a vöröske hajához.
Arra eszméltem fel hogy az autó megáll, mire pislogva próbáltam megszoktatni a szememmel a tűző napfényt.
-Remélem kialudtad magad Zsebibaba. - Emelte el a fejét YoonGi ásítva az ablaküvegtől, mikor kivettem a fülemből a fülhallgatót. - Amiatt a barom miatt így kiborulni. - Nyújtózkodott a kicsi helyen majdnem fejbe ütve ezzel.
-Te inkább csak legyél boldog, hogy Eonnit bikiniben láthatod. - Fordultam Jimin felé, el a rappertől és kicsit odébb is csúsztam hogy ne üssön le. Az autó újra meglódult, ami azt jelezte, hogy csak egy hosszabb pirost kaptunk a vonatok miatt, mint terveztük.
-Ki sem engedem majd az öltözőjéből. - Mormogta Suga az orra alatt, de mivel a rádió csak halkan ment így mindent hallottunk. A két managger elöl jót derült ezen. - A végén még baja esne. -
-Majd rakok félre nektek a kajából. - Közöltem vele mosolyogva. Ha egész délután az öltöző előtt akar strázsálni, akkor csak tessék, bár inkább elnyújtózhatnának a vízben. Ha már amúgy semmi dolguk nincs ott élvezhetnék a hűsítő strandolást.
-Kislány, fejezd be. Ne elmélkedj a felnőtt tartalmakról. - Lökte meg a vállam apáskodóan YoonGi. Nem mintha nekem ilyen dolgok forognának folyton a fejemben, de úgy tűnt ő azonnal erre gondolt. Nem értem miért aggódott annyit augusztusban. Miután Eonnie visszatért, és beköltözött a lakásomba, hozzám, azóta folyton egymáson lógnak. Hobi a múltkor meg is jegyezte mennyire összeboronálódtak újabban.
-Nem én mondtam. - Pillantottam rá vigyorogva, visszaütve a leszidását.
-Most hagyd abba, mert elültetlek pipacsherceg mellől. - Morgott újra Suga a tágas, ötszemélyes járgányban helyet foglalva. Úgy tűnt sikerült felhúznom az agyát, amit mindig is kedvelt elfoglaltságom volt. Valahogy szerettem őket bosszantani, persze bizonyos határokon belül, főleg a szőke rappert és a maknae linet.
-Ő használ kispárnának. - Ellenkeztem, mire YoonGi valamit az orra alatt motyogva nyomta a fülébe a fülhallgatóját, és a másik oldalra fordulva folytatta az alvást.
A vöröske pedig zavartalanul aludt tovább a vállamon.

A friss levegő megcsapott, ahogy kiszálltunk az autóból. Elképesztően jó érzés volt a fülledt meleg után a kis hűvös szellőben átmozgatni a tagjaimat.
-Indulás befelé! - Rendelkezett JeongJil, miközben kipakolta a csomagtartóból az én, YoonGi és Jimin nagytáskáját. Csak a szokásos cuccaim voltak velem, és a forgatókönyv, ami szerint a videót fogjuk felvenni, de ezek is megtöltöttek egy kisebb bőröndöt.
A sapkámat mélyen a szemembe húzva indultam az ásítozó Jimin, és a nyitott szemmel alvó YoonGi után be a nagy épületbe. A managgerek azonnal szokásukhoz és munkájukhoz híven egyeztetni kezdtek az ottani személyzettel. Nem mintha a csapat másik fele, Unnieval az élén nem tombolt volna már reggel óta a medencékben...
NaHyu-nim gyorsan megszerezte a szobakulcsokat, majd elvette a kezemből a táskámat, és megindult felfelé az emeletre.
Ötfős csapatunk felmászott a szobákhoz, és behozták a cuccaimat. Alighogy NaHyu-nim elment, és feltettem a kétágyas szobában terpeszkedő asztalra a kistáskám Jimin robbant be az ajtón.
-Keressük meg a többieket! - Vetődött az egyik ágyra energiával telve.
-Le akartam zuhanyozni a fotózás előtt... - Kezdtem el kicipzározni a táskámat.
-Igyekezz, megvárlak. - Feküdt a hátára, és lehunyva a szemeit helyezte kényelembe magát a párnák között.

Felfrissülve léptem ki a zuhany alól, és egy lenge blúzba és egy farmersortba bújtam. A hajamat kétoldalt kis copfba kötöttem, majd mezítláb caplattam vissza a telefonomon játszó Jiminhez, aki a légkondicionált helyiséget kiélvezve, már átöltözve hűtötte le magát.
-Mehetünk? - Kelt fel, és az ágyra dobta a mobilom. - Még van pár percünk körbenézni.- Fogta meg a csuklóm, és maga után kezdett húzni.
-Inkább keressük meg a srácokat. - Nevettem el magam az ajtóban, a lelkesedésén.
Elengedte a csuklóm, majd papucsba bújtatva a lábainkat lesétáltunk az aquapark medencéihez.
-Ez jobban néz ki mint a fotókon! - Csillantak fel Jimin szemei, mikor megpillantotta az egyik gyerekmedence közepén terpeszkedő várat. Lehet hogy nem is éppen gyerekeknek lett építve, mindenesetre abban egyet kellett értenem vele hogy nagyon jól néz ki.
-Kik vannak itt! - Hallatszott HoSeok kiáltása a medencék felől, a következő pillanatban pedig TaeHyung ugrott a nyakamba. Hogy honnan került elő nem tudom, de olyan hirtelen jött, hogy a lendülettől majdnem hátraestem.
-Bolond vagy? - Szidtam le a teljes súlyával rám tehénkedő vokalistát. Igaz, hogy az utóbbi pár hétben újra elkezdtem a táncedzéseket, és fejlődött az erőnlétem, de mégiscsak lányból vagyok. - A medence szélén vagyunk, te sózsák! - Próbáltam magamról levakarni, sikertelenül.
-Ugyan már, Zsebibaba! Mi van ha kicsit vizes leszel? - Bizdergálta a két copfba kötött hajam, a napszemüvegem alatt.
-Nagyon vizes leszel kedves TaeHyung, ha be mersz lökni. - Fenyegettem meg, mikor felemelt és a medence felé fordult velem. Egy óvatlan pillanatban kivettem a zsebéből a telefonját. - És ez is nagyoon vizes lesz. - Húztam fel a szemöldököm eltolva magam a mellkasától. - Én nem tenném a helyedben. - Néztem a kissé kócos frufruja alatt megbújó szemeibe.
-Ja, nem éri meg. - Húzta el a száját kis gondolkodás után, és visszatett a földre.
-Sziasztok! - Integettem a medencében, egy árnyékos helyen lazuló társaságnak.
Visszaadtam TaeHyungnak a telefonját, mire azonnal be is kapcsolta rajta a kamerát.
-Na gyere ide! - Húzott magához, és a medence vizével szórakozó Jimin is csatlakozott hozzánk. A két fiú átkarolta a vállam, majd Tae vagy ötven különböző szögből készített kép után végre elengedett.
-MinYu-ah, gyere öltözni! - Zavarta meg a nézelődésem az egyik fodrászlány.
-Jövök. Érezzétek jól magatokat srácok! - Paskoltam meg Jimin vállát, majd a lány után siettem.
A stylist kíséretében a női öltöző felé vettük az irányt, ahol már várt a mindenre elszánt csapat. Megmutatták hogy nagyjából mire gondoltak, a videó és a dal koncepciója miatt. Nagyjából azok a dolgok voltak, amit már Szöulban is átbeszéltünk, így nem volt ellenvetésem.
Míg a fodrászlány átfestette a hajam aludtam egy jót a székben. Úgy is meglepetést akartam, de nagyon tetszett a kissé ezüstös szín, amit kaptam.
-Ez az első? - Néztem a hálószerű vakítóan fehér felsőre, mikor egy vállfán a kezembe adták a bikini felsővel együtt.
-Igen. - Bólintott a stylist. - Szuperül állt már a próbán is. - Tette hozzá, mire elmosolyodtam. Sokat segített az a pár óra, amit átaludtam a napból.

Átöltözés után egy fehér shortban, fehér csinos pántokkal ellátott bikini felsőben és a fölé vett fehér szúnyoghálóban ültem le a tükör elé, hogy megcsinálják véglegesre a hajam és a sminkem.
A személyzet odavolt hogy milyen jól nézek ki ezekben, miközben a fodrász rózsaszín csíkokkal gazdagította a világosszürkés hajam. Nagyon tetszett az összhatás, bár nem bántam volna ha kicsit többet takar az a felső. Az ARMYk fel fognak lázadni ellenem, ha ilyenben kell pózolnom az Oppáik mellett.
Fehér strandpapucsban, nagy kalappal a fejemen sétáltam a medencékhez, miközben a fotós asszisztense a fontos dolgokat magyarázta.
-Legyél önnmagad. - Lapozta fel a kezében lévő füzetet. - Mi ilyenekre gondoltunk, de rád van bízva. - Mutatott néhány skiccet hogyan is kellene pózolnom.
Felpillantva a rajzokból egy vigyorgó HoSeokkal találtam szemben magam, aki egy törölközőbe csavarva sétált felém. Ő találta ki, hogy itt forgassuk le a barátos dalhoz a klipet.
-Milyen csábos ma valaki! - Jegyezte meg nevetve, mire a szempilláimat rezegtetve pillantottam rá. Ő csak még jobban nevetett, majd mikor rászólt az egyik alkalmazott gyorsan továbbállt.
-Ha csak bikiniben akartak látni akkor lelököm az összeset a csúszdáról. - Jegyeztem meg letelepedve egy napágyra a stylistnak, aki kuncogva fogadta a morcos megjegyzésem.
A kedves nő elrendezte a tincseimet, és az ékszereimet, majd ruhámat is megigazította.
A kalapot néhány kép után levették rólam, majd újabb igazgatások után folytatódott a fotózás.
A tűző napot kissé enyhítette a hűs szellő, de a nagy fényességtől alig tudtam nyitva tartani a szemem.
-Nem kaphatok szemüveget? - Érdeklődtem a tenyerem a szemem elé emelve, hogy fel tudjak nézni a fotósra.
-Mindjárt végzünk. - Mosolyodott el bíztatóan. - Visszaszámolok neked. - Ajánlotta, mire megkönnyebbülten csuktam le a szemem. Mikor a három-kettő-egy elhangzott hatalmasra tártam a szemem, majd az éles fénytől vissza is csuktam. Eljátszottuk ezt párszor, majd szólt, hogy nézzük meg a képeket.
Árnyékos helyre vonultunk egy nagy monitorhoz. Míg a fotóssal néztük a képeket kaptam jeges limonádét, és egy kézi ventillátort.
-Ez nagyon aranyos lett. - Jegyezte meg a férfi az egyik képnél. - De a kalappal még kellene pár, mert abból kevés az anyag. - Folytatta, mire biccentve értettem vele egyet.

A hideg italt szopogattam, míg újra elrendeztek a napágyon, majd a fotós az előbbi szemnyitogatós koncepciót követve csinált pár képet. A limonádémmal is, nélküle is. A képek úgy éreztem nagyon jól sikerültek. Rég éreztem magam olyan jól, tele voltam energiával, és még az egyiptomi meleghez hasonlítható időjárás sem tudta befolyásolni a jó hangulatomat.
Még két sorozat után megérkezett a BTS legfiatalabb tagja. Úgy tűnt ő is elaludt valahol, mert az arca kissé fel volt puffadva.
JungKook döbbenten bámult rám mikor felfedezett a személyzet gyűrűjében, a nem sokat takaró ruházatban, azonban nagyon úgy tűnt a piros feje ellenére is, de tetszik neki. Rajta fehér úszónadrág volt, hasonló anyagú, átlátszó felsővel mint rajtam.
-Ez nagyon illik hozzád. - Siettem oda hozzá, és megtapogattam a barnára festett tincseit, amik a szemöldökére lógtak, a homlokát szabadon hagyva. Nagyjából úgy ahogy a DOPE videóklipjében.
-Nagyon csinos vagy. - Mosolyodott el félénken.
-Te sem panaszkodhatsz. - Vontam fel a szemöldököm, és a karjába boxolva nevettem el magam. - Minden ARMY szobájában ezek a képek lesznek kint rólad.
Erre csak a szemeit forgatta nevetve, majd az egyik medence széléhez kísértek minket.
Az asszisztens újfent mutogatta a rajzokat, de egyébként ránk volt hagyva mit szeretnénk. Meg a fotósra, aki úgy döntött hogy romantikus kis pár farag belőlünk, ugyanis ahogy leültetett minket egymás mellé a napágyon nagyjából ezt sugallta.
A személyzet tagjai elrendeztek minket, majd kezdődhetett is a fotózás.
Limonádéval fotózkodtunk, majd külön napágyakon. Készült olyan kép is, ahol az időközben kapott kalapját a saját fejemre nyomtam, míg Kookie a limonádémból csente el... nagyjából a felét.
Rövid pihenő és lehűlés után visszamentünk a napra. A stylistok ugyan olyan színű tükrös lencsés napszemüveget adtak ránk, majd a fotós parancsára elhelyezkedtünk a medence szélén.
Annyira nem zavart, hogy tökéletesen láthattam JungKookie szépen kidolgozott felsőtestét, ahogy a parton ülő énemmel szemben állt a vízben.
Nem tudtam mikor izmosodott ki ennyire, hiszen mikor utoljára láttam félmeztelenül még nem vetett árnyékot a hasizma. Vagy azokon a képeken, amiket a trollkodni imádó barátai küldözgettek nekem nem látszódott.
-Menj közelebb a lányhoz! - Utasított a fotós néhány kép után.
A medence mélysége miatt nagyjából egy magasságban volt a fejünk, mikor JungKook feltolta a hajamba a napszemüvegem. Láttam az arcán hogy ki van pirulva, amit nem tudtam csak a napsugárzásra fogni.
-Tetszik ez a szürke, illik hozzád. - Simított végig a hajamon nagy bátran, ami kellemes érzéssel töltött el. Kezdtem sültnek érezni magam a melegben, úgy, hogy csak lábam lógott valamelyest a vízbe, és a hajam is nagyon melegített.
-Még közelebb! - Utasított a fotós, miután lefotózta Kookie mozdulatait.
Mint egy filmben, mikor a főszereplőknek drukkolunk az első csókjukhoz.
-Ha ezek a fotók kikerülnek mindkettőnk halott. - Hajolt hozzám közelebb az előttem álló, és átkarolta a derekam. Forró tenyerei szinte égették a meleg bőröm.
-Akkor csináljuk jól. - Döntöttem a homlokának az enyémet. Éreztem a nap melegét, a fiú forró tenyerét, a víz klóros szagát, és JungKookie lélegzését és illatát. Összességében remek érzés volt. Régen éreztem ilyet.
-Á, ez nagyon király! - Guggolt le mellettünk a fotós, és kattintgatni kezdett, miközben újabb utasításokat osztogatott. Mintha rá lenne akadva a boldog páros kínos szituációban képekre. Mert minden bizonnyal JungKook sem úgy kelt fel reggel, hogy akkor ezen a napon le fogjuk égetni magunkat a napon, míg a fotós dirigál a kirakat-szerelmi életünkről. Mint egy WE GOT MARRIED rész, a tévéből. Azt hiszem kissé eltértünk a dal köré épített koncepciótól.
-Az ARMYk ezekkel a képekkel fognak voodoo babát csinálni belőlem. - Suttogtam Kookienak, és a fotós kérésére felemeltem a szemüvegét, hogy a nagy, pajkosan csillogó szemeibe tudjak nézni. Úgy tűnt őt nem zavarja a szituáció, igaz az arca ki volt pirosodva. Úgy tűnt nem csak olyan lányok előtt van zavarban, akiket nem ismer négy éve, és nem tartja a legjobb barátjának és testvérének.
-Te fogsz kinyírni. - Simította JungKook a tenyerét az arcomra, majd egy puszit nyomott a homlokomra. Míg én őszintén meglepődtem bátorságán a fotós ujjongva kattintgatott. Tényleg mint egy szerencsétlen romantikus filmben.
-Ha ezek a képek bárhová kikerülnek az A.R.M.Yk letarolnak a föld színéről. - Sóhajtottam, mire Kookie elhúzódott tőlem.
-Kapd fel MinYut, mintha be akarnád dobni a vízbe! - Rendelkezett a fotós, mire a maknae társam a hátam és a combom alá csúsztatta a karjait, és könnyedén az ölébe vett. A fotós végigfotózta a folyamatot, míg a medence lassan hullámzó vize fölé kerültem.
-Megint fogytál. - Állapította meg halkan, aggódva, ahogy a víz fölé emelt.
-Csak te lettél erősebb. - Karoltam át a nyakát, hogy ha a buli kedvéért mégis eldobna magammal ránthassam. Nem mintha el mert volna engedni, ahhoz túl sokan szidták volna le: a fotós mert összevizezi a méregdrága kameráját, az asszisztensek, a stylistok, a sminkesek és a fodrászok és a személyzet nagy része mert tönkreteszi a munkájukat.
-Ez így tökéletes, ne mozduljatok! - Lépkedett közelebb a fotós a Kookienak combig érő vízben a nagy kamerájával.
-Szóval azt mondod erősebb lettem? - Érdeklődött az engem tartó egy csintalan mosolyt varázsolva az arcára.
-Ha vizes leszek nagyon megbánod. - Vezettem egyik tenyerem a szépen kidolgozott mellkasára, és egy aprót ütöttem rá, hogy meg se forduljon a fejében. Erre persze felnevetett, és csak azért is lejjebb hajolt velem, mire sikítva kapaszkodtam a vállába, mikor a talpam beleért a hűvös vízbe.
-Óóó! - Rohant a medence partján felénk HoSeok, vigyázva a sminkjére és a hajára leguggolt mögénk. - Ezek lesznek a legszebb albumképek, amit a rajongók valaha láttak! - Nevetett hatalmas vigyorral, és Kookie vállára tehénkedve kezdte lefelé tolni.
-Yá! - Kiáltottam rá. - Ne merjétek! - Csapkodtam egyik kezemmel HoSeok tenyereit, másikkal JungKook nyakába kapaszkodva, félve hogy az engem tartó beledob a vízbe, de szerencsére nem tette.
-Majd a végén. - Nevetett fel a fotós reakciómat szépen megörökítve.
-Hé, erről nem volt szó! - Háborodtam fel, de a férfi csak nevetett.
-JungKookie, szárítkozz meg! - Utasította az asszisztens, mire a fiú óvatosan visszatett a medence partjára, az ott lebzselő Hobi mellé.
Hobie nevetve karolta át a vállam, majd a vizet fröcskölve a lábaival teremtette meg a személyéhez illő vicces, jó hangulatot.
A legkülönbözőbb pózok után megnéztük a képeket. Az egész stáb, és még Hobie is el volt ragadtatva azoktól, amiken olyan közel vagyunk egymáshoz Kookieval.
-Ezeket nem publikáljuk. - Takartam el a képernyőt, mikor Hobi nagy lelkesen le akarta fotózni az egyiket.
-Halottak lennétek, de ezek rohadt jók. - Tolta el a kezem a rapper, és csak azért is megörökítette magának. - Karácsonyra teleragasztom veletek a tánctermet. - Ígérte meg hatalmas vigyorral, mire a vállára csapva próbáltam megakadályozni abban, hogy a többi képet is megörökítse magának a telefonjával.
-Hyung! - Bukkant fel JungKook buksija a stáb gyűrűjében. - Hagyd békén Zsebibabát! - Jött oda hozzánk, majd meglátva az éppen mutatott képet drámaian felsóhajtott.
-Inkább folytassuk mielőtt megölnek a tekintetükkel. - Kérte Hobi, lerakva a telefonját.
A csoportképek hatalmas jókedv és sok nevetés közben készültek.
Mindhárman a medencében kötöttünk ki a végére.
-Csinálhatjátok! - Lépett hátrébb a fotós a vízben, mire értetlenül pillantottam a mellettem, a másik felfújhatós dinnyeszeleten szórakozó fiúkra.
Erre Hobie is a vízbe ugrott a matracról, és JungKookkal egyetemben felém kezdtek közeledni.
-Nem, nem, nem! - Ellenkeztem a maknae társam arcán szétterült vigyor láttán. - Ne merészeld! - Ugrottam le a matracról, és a medence széle felé próbáltam menekülni a derekamig érő vízben, ami szerencsétlenségemre egyre mélyült.
A személyzet persze nevetve figyelte a vergődésemet, míg Kookie utol nem ért, és a karjaiba kapta kapálózó testem.
-Ne csináld! - Kapaszkodtam ijedten a fiú nyakába mielőtt elhajíthatott volna.
-Már így is vizes vagy, nem mindegy? - Kérdezte vigyorogva, miközben az ujjaimat próbálta lefejteni magáról. HoSeok röhögve fröcskölt minket, majd, mikor látta hogy az ifjú Golden Maknae nem boldogul egyedül közelebb úszott hozzánk.
-Kijön a festék a hajamból. - Ellenkeztem továbbra is.
-Nem jön ki. - Kiabált a medence valamelyik partjáról a fodrász.
-Unnie megmenthettél volna! - Grimaszoltam neki vissza morcos arcot vágva.
Kihasználva a figyelmetlenségem Hobie lefejtette ujjaimat Kookie nyakáról, mire a fiatalabb egy ördögi vigyorral emelt volna feljebb, de gyorsan újra kapaszkodót találtam a nyakában.
-Yá, ne csináld már! - Röhögött HoSeok miket fröcskölve.
-Miért akarjátok ennyire? - Kérdeztem vissza, az arcomba kerülő víztől prüszkölve.
Egyik kezemet óvatlanul elvettem Kookie nyakától, hogy letöröljem a szemembe került vizet, de abban a pillanatban éreztem ahogy a fiú gyorsan megemel, és már csapódtam is bele a vízbe.
Csak a nevetést és az ujjongást hallottam, mikor a víz tetejére értem, és a lábamat megtámasztva a talajon töröltem le az arcomról a klóros vizet.
-Te kis... - Indultam meg Kookie felé a hasamat nyaldosó vízben, aki nevetve bámult a dühös szemeimbe.
-Olyan édes vagy vizesen. - Túrt ujjaival a csöpögő hajamba, mikor közelebb értem hozzá.
-Te is! - Nevettem ki, majd egy nagy lendületet véve ugrottam a nyakába, mire elvesztette az egyensúlyát, és hátraesett, én pedig vele merültem el a vízben.
Hobi hangos nevetését hallottam a közelből, mikor az arcomat törölgetve végre újra láttam. Kookie feje búbja mellettem jelent meg. Összeborzoltam a haját még mielőtt nevetve felegyenesedett volna, majd a nagy jókedvében már a tenyereit csapkodó, a parton lévő Hope felé kezdtem úszni.
Már nem ért le a lábam, de egy hatalmas lefröcsköléssel illettem a fiút.
-Végeztünk a csoportképekkel, menjetek megszárítkozni! - Utasított a fotós valahonnan a másik partról. - J-Hope lesz a következő, ne vizezzétek jobban össze. - Jelezte, mikor a vigyorgó fiút akartam újra lefröcskölni.
-Bezzeg neked megmentik az életed. - Forgattam a szemeim, mikor Hobi felállt és az odaérkezett személyzeti tagok nekiálltak kijavítani a víztől tönkrement sminkét. - Most az egyszer hagylak futni. - Sóhajtottam legyintve, mire Hope felnevetett valahol az alkalmazottak körgyűrűjének közepén.
-Gyertek ki! - Nyújtotta a kezét az egyik férfi asszisztens felém. Megfogva azt egyszerűen kihúzott a medencéből, míg Kookie okosan a sekélyebbik oldal felé gázolt.
Egy törölközőt kaptam a fejemre, és a hátamra, míg a csöpögő ruhámban visszacaplattunk az öltözőnek kinevezett helyiségek felé.
Egy bordó, csinos egybe részes fürdőruhát kaptam egy fehér sorttal, amibe szárítkozás után át is öltöztem.
A fodrász szárította a hajam, míg a szemem lehunyva próbáltam pár percet pihenni. Úgy tűnt abból a pár percből valamivel több lett, mert arra ébredtem hogy valaki piszkálja az állam.
Már a sminkes dolgozott az arcomon, a hajamból pedig a rózsaszínes csíkok eltűntek.
-Felébredtél? - Érdeklődött mellőlem az egyik lány.
-Olyan meleg van... - Nyöszörögtem, mire valaki legyezni kezdett. - Ah, köszönöm. - Sóhajtottam hálásan. - Mennyi időm van még? - Pillantottam a körülöttem lévőkre a tükrön keresztül.
-Nagyjából egy óra. HoSeok-ah most kezdett, utána pedig te jössz. - Adott a kezembe egy kézi ventillátort NaHyu-nim.
-A többiek hol vannak? - Érdeklődtem. Mióta a fotózás elkezdődött egyiküket sem láttam.
-Legutóbbi információim szerint csúszdáznak a park másik végében. - Válaszolt a férfi vigyorogva. - Idáig már lehet nem hallatszik el YoungKi-ah sikítozása.
-Ch, ide sem köszönnek... - Sóhajtottam fintorogva, megjátszva a sértődöttséget.
-Jimin volt itt pár perccel előbb, míg aludtál. - Jegyezte meg az egyik lány, mire csak mosolyogva biccentettem.
-Azért jöttek, hogy jól érezzék magukat. - Hunytam le a szemem ahogy a sminkes lány halkan kérte. - Nem azért, hogy utánam rohangáljanak. - Mosolyodtam el.

Megjegyzések