My B.A.P Fanfic 2. Chapter 4/2


MY B.A.P FANFIC 2. - DANCE LOVE

Chapter 4/2
(JinYoung + JongUp (BAP))
JiYo

-Te meg mit csinálsz? – Hajolt bele az arcomba anya. Nem tudtam végigolvasni mit írt Oppa, mert kikapta a kezemből a telefont, és a zsebébe süllyesztette. Szerencsére gyorsan megnyomtam a kikapcs gombot, így legalább nem turkálhat a cuccaim között.
-Anya!? Hogy hogy ilyen korán felébredtél? – Néztem fel rá, kissé idegesen, de próbáltam jópofit vágni a dologhoz.
-Te csak ne csinálj úgy, mintha annyira érdekelne!
-De tényleg érdekel. Nem tudtál jól aludni? Itt nagyon rossz a levegő, és…
-Te csak inkább tanuljál!
-Tanultam. – Hajtottam le a fejem.
-Na persze. Meg a pasiddal SMSezgetsz!
-Nincs pasim. - Suttogtam.
-Hálátlan lány! Inkább örülnöd kéne, hogy megkapod azt a lehetőséget, hogy vigyed valamire az életben! Nem csak táncikálni kell! Te vagy az egyetlen a családban, aki még követheti apádat a cégnél. Aki vezethet egy céget. Fel tudod ezt fogni?
-Igen anya.
-Akkor tanulj keményen! Ennek a fiúnak meg mondd meg, hogy kopjon le!
-Igen anya. – Azzal bevonult a fürdőbe. Hogy fogom én ezt kibírni?
*
3 napja vagyok már Los Angelesben. Vagy alszok, vagy eszek, vagy tanulok, vagy apa magyarázza a cég működését, vagy anya idegesít. Úgy tekintenek rám, mint a cég leendő tulajdonosára, egy örökösre, vagy ilyesmi. JunSeo ma megígérte, hogy visszaszerzi a telefonomat, mert az agyára megy, hogy mindig az övét kunyerálom el.  Valamikor éjfél körül kiosont a szobából, aztán félkómás fejjel, és a telómmal tért vissza. Nagyon megköszöntem neki, mire azt kérte hogy legyek csendben, aztán már horkolt is. Borzalmasan hangosan alszik. Említettem már?
Minden nap beszélek valamelyik otthonmaradttal. Eddig volt Doy, Zelo, és YoungJae. Ma, ha minden igaz, akkor JongUp fogja felvenni. Aztán eszembe jutott az az SMS, amit nem tudtam végigolvasni. Lepörgettem az előzményeket, aztán rányomtam a kis ikonra.
Feladó: JongUpie Címzett: Én
Köszönöm, hogy elolvashattam a naplódat! Fightling mindenhez! Megvan a pontos debüt. Hiányzol! JU

Feladó: Én Címzett: JongUpie

Fightling nektek is! J JY

Feladó: JongUpie Címzett: Én

Fent vannak Instán a videók. Majd nézd meg, ha szörfözés közben lesz időd rá! J JU

Feladó: Én Címzett JongUpie

Tanulok. És egyébként hajnali 4 van. És nem tudok szörfözni. JY

Feladó: JongUpie Címzett: Én
J Majd ha hazajöttél kimehetnék eléd a reptérre. Anyudék úgyis leszállnak Busanban, nem? Aztán elmehetnénk valahová megünnepelni, hogy túlélted! Akkor is kapok majd puszit?J JU

Elmosolyodtam, aztán kikerestem a névjegyek közül a dromjuk számát. Három csöngetés után valaki felvette.
-Hallóóó?
-Szia Oppa!
-Szia JiYo. Mikor jössz haza? Főzöl nekem majd ha hazaértél?
-Igen, persze DaeHyun, de JongUp merre van?
-Zuhanyzik.
-Kivel beszélsz? – Hallottam a háttérből HimChan hangját.
-JiYo.
-Add csak!
-Oda ne… - Kezdtem, de hallottam a motozást, aztán HimChan szólt bele.
-Mizu cica?
-Menj a halálba! Valaki értelmes nincs ott?
-DaeHyun felszívódott a hűtőben.
-Akkor JongUp…
-JongUp tök pucér. Odavigyem neki?
-Majd felhívom később. Üzenem neki, ha végzett hívjon vissza.
-Pedig videóhívásra gondoltam.
-Menj a perverz mindeneddel a…
-Oké, viszem neki!
-Jó, csá! – Nyomtam ki. Pár másodperccel később csörögni kezdett a telóm. Videóhívás.
-Hali! – Köszönt JongUp. Vizes volt a haja, de csak az arca látszott, aminek örültem.
-Szia! Melyik hülye vitte oda neked?
-Hé! Kikérem magamnak, hogy… - Kapta ki JongUp kezéből a telefont HimChan.
-Ja, oké. Mindent értek! – Sóhajtottam.
-Cicu, nálatok mennyi az idő?
-Éjfél, hajnali egy? Körübellül. De nem adnád oda JongUpnak? Vele szeretnék beszélni.
-Mi van itt? Közgyűlés? – Szólalt meg valahol a telefon mellett Yongguk.
-JiYoval beszélünk.
-Oh, szia Törpe! – Jött be a képbe Yongguk. - Voltál már a tengerparton? Szörföztél?
-Nem tudok szörfözni, és csak a lakásban vagyok, vagy apával üzleti úton. – Fintorogtam.
-Az nem jó! Éld túl Törpe, mert szükségünk van az ügyes kezedre a konyhában! Fightling! Szia! – Ment ki a képből, aztán mondott valamit HimChannak, aki odaadta a telefont JongUpnak, aztán csend lett.
-Tudsz várni egy picit? Visszahívlak, csak még mindig a fürdőben vagyunk, és…
-Biztosan. – Ásítottam. – Ha bealszok akkor bocsi. Késő van. – Rám mosolygott, aztán bontotta a hívást. Hátradőltem a matracon, és hallgattam JunSeo horkolását. A párnám alá raktam a telefont, aztán próbáltam ébren maradni, de hamar elaludtam a zaj ellenére is.
*
Reggel JunSeo ébresztett, azzal, hogy a hátamra lépett, ugyanis pont az ágya mellett alszok a földön… Így már korán reggel sajgott a gerincem.
-Bocsi. – Szólt még félálomba, aztán kiment a szobából. Nagyot nyújtózkodtam, aztán elszedtem a párna alól a telefonom. Kettő Skype hívás, két KakaoTalk üzenet, és egy SMS.
KakaoTalk
From: YoungJAE To: JinChoi, Tegnap 02:16 (L.A. idő szerint)
Megint elvették a telefonod?  Van kedved indulni egy táncversenyen?
From: YoungJAE To: JinChoi, Ma 03:12 (L.A. idő szerint)
Most jöttem rá, hogy ilyenkor már ott alusztok. Bocs, ha felkeltettelek!

Írtam neki, hogy minden rendben, megvan a telefonom, jól vagyok, nem keltett fel, és majd ha nálunk este lesz felhívom a dormot, aztán beszélgethetünk. Megnéztem az SMS-t is.
Feladó: JongUpie Címzett: Én
Aludj jól PiciJin! JU

Visszapörgettem az SMS-eket, és megakadt a szemem az egyiken.
Feladó: JongUpie Címzett: Én
Fent vannak Instán a videók. Majd nézd meg, ha szörfözés közben lesz időd rá! :) JU

Megnyitottam az Instagramot, aztán megkerestem YoungJae oldalát. Megtaláltam mindkét videót. Megnéztem Minékét, aztán a sajátunkat is… Nagyon jók ők is. Nagyon szoros verseny lesz. A főszövegen, amit YoungJae írt nevethetnékem támadt. Főleg az utolsó előtti mondat.
SZAVAZÁS!!!! A barátaim versenyeznek. Amelyik videó jobban tetszik like-old! Kérlek küld tovább ezt az ismerőseidnek is! Minél több szavazat, a B.A.P annál boldogabb! <3 Nagyon köszi ): B.A.P.YoungJAE
A mi videónk JongUppal a 2-es számot viselte. Az eddigi állás szerint 15 like-kal vezetünk, ha jól számoltam. A kommentek is érdekesek voltak:
BAPFOREVER: Tetszik, amit csinálnak! :)
ShineeFan: Nagyon jók! Én is így akarok táncolni!
Kamina: Miért nem látszik az arcuk? Kik ezek????
DanceGirl: Nagyon jó ez a koreográfia! Én is el akarom táncolni!
ShineeFan: Mehetnének táncversenyre is.
DanceGirl: Az országos táncversenyre. ):
EXOfightling:  B.A.P.YoungJAE küldd már el mindkét douót a Szöuli táncversenyre!
JinAPark:  Nem ugyan az a két ember táncol mindkét videóban?
MinKiREN: A 2-ben az egyik vagy két fejjel alacsonyabb a másiknál. Az 1-ben meg majdnem ugyan olyan magasak.
JinAPark: Jé, tényleg! Köszi! ):
-Ch, ennyire feltűnő, hogy ilyen kicsi vagyok? – Motyogtam, miközben tovább olvastam a kommenteket.
DanceGirl: Nagyon, nagyon tetszik! Meg kell tanulnom! Valaki, aki Gangnamban lakik, és van kedve táncolni, egyeztessünk már időpontot!
EXOfightling: Ők idolok? Melyik bandában vannak?
BAPFOREVER: Miért nem írták oda a neveket akik táncolnak? Sokkal könnyebb lenne.
B.A.P.YoungJAE: A koreográfia a lényeg, azért nem írtam ki a neveket. Nagyon köszönöm, hogy ilyen sokan szavaztatok már. Igen, 2 csapat van. Mindkettőben van egy lány, és egy fiú. Nem idolok, csak profi táncosok, akik versenyeznek.
­EXOfightling: Akkor elküldöd őket abba a versenyre?
MinaLee: Nagyon tetszik (hatalmas szív) ): <3
-Mit kockulsz? – Ült le mellém JunSeo.
-Az énekessrác feltett egy videót Instára, amin a táncosfiúval táncolunk.
-Aha.
-Tessék, nézd meg! – Nyomtam a kezébe a telefonom. – Nekem úgy is tanulnom kell. – Ültem fel az ágyra, és magam elé vettem a füzetem. JunSeo pár percig csendben ült a matracon, aztán rám nézett.
-Anya így akar téged elküldeni vegyész suliba?
-Igen.
-Te vagy a 2-esben az a kicsi?
-Igen. – Húztam el a számat.
-Apának már mutattad?
-Nem.
-Akkor mindjárt jövök…
-De anya…
-Már régen elment valami manikűrszalonba. – Fintorgott.
-Oh, oké. – Seo kiment a nappaliba, én meg a tételt bújva nyomtam az agyamba a kémiát. Annyira belemerültem, hogy azt sem vettem észre, hogy apu leült az ágy szélére (közvetlenül mellettem!!!). Akkor eszméltem fel, amikor kihúzta a kezemből a papírokat.
-JiYo… - Szólalt meg, mire ránéztem. – Ugye ezzel nem anyád ellen lázadsz? – Mutatta fel a telefonom, amin a videónk volt megnyitva.
-Nem. Egy fogadásból csináltuk.
-Akkor rendben. – Bólintott komolyan, aztán kisfiús vigyor terült szét az arcán. – Nagyon ügyes vagy! Nem is tudtam, hogy ilyen jól táncolsz! Büszke vagyok rád, édesem!
-Köszi apu. – Mosolyodtam el én is.
-Anyád már beküldte a vegyészegyetemre a jelentkezésedet, és nagyon nagy az esélye, hogy felvesznek oda, és amúgy sem hiszem, hogy ha felvennének abba a tánc suliba, ahová menni akartál, akkor…
-Apa, figyelj! – Állítottam le.
-Mondd csak!
-Ha ezzel, hogy elmegyek abba az iskolába, ki tudok békülni anyával, akkor már megérte. A céget nem akarom vezetni, ezt mindketten tudjátok, és nem is értek hozzá. Nem tudom miért nem adjátok majd el, vagy JunSeo miért nem jó erre a feladatra… Ő jobban meg tudja csinálni, mint bárki más, és egyszer régen, azt mondta, hogy ha nagy lesz, ő szeretné vezetni a céget.
-Kicsikém, tudod, hogy van választási lehetőséged.
-Gondolkodtam a dolgokon.
-Igen? És mire jutottál?
-Szeretnék kollégiumba menni, ha lehet.
-Elintézem. De ha rossz kislány leszel…! – Fenyegetett meg viccesen, mire átöleltem.
-Nagyon köszi.
-Na, de akkor most mesélj nekem erről a táncosfiúról! – Tolt el magától.
-De apa! – Forgattam a szemem. – Tanulnom kell!
-Elég, ha 3-as lesz az érettségid! Na, mesélj!
-Bántani fogod!
-JunSeonak elmondtad a szerelmi sztoridat, nekem meg nem? Milyen dolog ez? Nem fogok bántani senkit! Na, ki vele!
-A legjobb barátom, együtt táncoltunk, és nagyon szeretem.
-És ő is szeret?
-Aha.
-Akkor együtt vagytok?
-Nem.
-Miért?
-Mert van még egy énekessrác is, aki belém van esve, és segít lekoptatni a sulissrácot, aki szintén belém van zúgva. Meg ez a 3 hét múlva elköltözök az ország másik felébe dolog is közbejött.
-Az… Azt jelenti, hogy van három fiú, aki téged szeret. Hm… Népszerű vagy. – Nevetett fel, aztán egy barackot nyomott a kobakomra. – Fightling drágám, sikerülni fog minden, ha van elég idő. És ki ez a táncosfiú? Hogy hívják?
-JongUp.
-A B.A.P-s JongUp?
-Igen. Ő az.
-És az énekessrác?
-Ő YoungJae.
-Hm… A B.A.P-ből két tagnak csavartad el a fejét. Büszke vagyok rád!
-Apa!
-De tényleg! És ki a harmadik.
-Mr. Blahhh, aliasz ChangHyun a sulimból. Őt ki nem állhatom.
-Már a becenevéből éreztem. De JongUp jófiú. Szurkolok nektek. – Ölelt újra magához.

Megjegyzések