My B.A.P Fanfic 2. Chapter 5


MY B.A.P FANFIC 2. - DANCE LOVE

Chapter 5
(JiYo + JongUp (BAP))
JongUp

Hajnalok hajnalán DaeHyun rontott be a szobába. Vagyis azt hittem, hogy ő az.
-Kelj már fel! – Rángatta a takarómat. – Nagy hírem van!
-Hagyj már! – Morogtam, és a fal felé fordultam. Egy puffanást hallottam, aztán egy káromkodást.
-Nyugi öcsi! Neked nem kell felkelni. És ne dobáld párnával az idősebbeket.
-YoungJae Hyung, mi a halált csinálsz te itt fél 9-kor? Ráadásul szabadnaposak vagyunk! – Morogta Zelo. - Hagyd már Hyungot! Nehéz napja volt tegnap.
-Dehogy hagyom! Na! Kelj már fel! – Rángatta ki a párnát a fejem alól. – JunHong, mi ennek a varázsszó?
-A légyszi?
-Hülye, nem az a varázsszó.
-Akkor majd kelts fel, ha van valami értelmes mondanivalód, vagy a hercegnő ideért. – Hallottam, ahogy Zelo ágya nyikorog, aztán a takaró alatt elfészkeli magát.
-JongUp! Hallasz?
-Hagyj már!
-Ebben a dologban JiYo is benne van!
-Megint összeveszett az anyjával? – Ültem fel.
-Nem. Annál ezerszer jobb. – Tolt odább takaróstul YoungJae, aztán leült a párnámra, és a falnak dőlve elővette a telefonját. Odahúztam magam mellé, és néztem amint csinál.
-Szóval? Miért kellett felkelnem hajnalban?
-Ezért! Olvasd el! – Nyomta a kezembe a telefont. Az e-mailjai voltak megnyitva.
T. B.A.P.YoungJAE
Az ön által Instagramra feltöltött videókban szereplő táncosok nagyon jónak bizonyultak. Mivel más adatot nem tudunk, ezért magát kerestük meg. Szeretnénk magával, és a táncos barátaival beszélgetni, ha van mód rá. Esetleg megbeszélhetnénk egy időpontot valamelyik Szöuli kávézóba.
Park Hyung Min SzTv
-Az SzTv minek a rövidítése? – Adtam neki vissza a telefont.
-Nem tudom pontosan, de valószínűleg a Szöuli Táncverseny-nek. Olvastad a videótokhoz írt kommenteket?
-Nem nagyon.
-Mindegy. Amúgy már vagy egymillióan szavaztak.
-Az jó. És ezzel a Park Hyung Minnel mi lesz?
-Ma ráérünk. Beszéltem Minnel, ők is ráérnek.
-Hajnalok hajnalán beszéltél Minnel?
-Ja, olyankor már melózik. JiYo helyett van most a kávézóban. Dögös a csaj abban az egyenruhában.
-Aha. És mikorra beszélted meg a találkát?
-Délután 4-re. Addigra Min is végez a kávézóban. Innen elég messze van, egy teaház, oda mennénk.
-De…Jin nem lesz itt.
-Videóhívás?
-Kb 16-17 óra az időeltolódás. És a telefonját is elvették. – Ingattam a fejem.
-Szegény. – Sóhajtott Hyung. – Akkor meglepetés lesz neki. Valamikor november elején lesz a verseny.
-Novemberben?
-Aha. Most mit vagy úgy oda?
-A többiek vajon már felkeltek?
-Nem tudom. DaeHyun már tuti megette az összes kaját, ami itthon volt. Yongguk a nőjénél van nagy valószínűséggel. A többiek meg alszanak. Miért?
-Jó, akkor majd ha együtt lesz a csapat. – Legyintettem. Tudniuk kéne, hogy PiciJin előrehozott érettségit tesz, aztán elköltözik Mokpoba, ugye? Zelonak csak szóltak, ha már a testvéréről van szó?!
-Baj van tesó?
-Á, semmi. – Ráztam meg a fejem. - Akkor ma 4-kor találkozunk egy teaházban ezzel a…
-Park Hyung Minnel.
-Igen. – Bólintottam. - Szerinted mit akarnak?
-Ha igazam van, és a táncversennyel kapcsolatos az ürge, akkor valószínűleg oda akarnak beszervezni titeket.
-És ha nem?
-Valami profi táncosokat kereső cég, talán. – Vont vállat. – De érdekesnek tűnik a dolog, úgyhogy elmegyünk, aztán meglátjuk mi lesz. Utána elmehetnénk valahová bulizni.
-Persze, hogy a hiénáknak esélyt adjunk arra, hogy elkapjanak.
-Nem erre gondoltam. Csak kilóghatnánk.
-A manegger noona nem örülne neki.
-Ha nem tud róla? Elvégre szabadnaposok vagyunk.
-Nem akarok az újságok címlapjára kerülni az album megjelenése előtt, úgyhogy inkább hagyjuk.
-Oké, te tudod.
-Akkor fél 4-kor indulunk itthonról. Nekem dolgom van, úgyhogy csá! – Azzal kiment a szobából. Csend lett, amit csak Zelo szuszogása, és az én lélegzésem zavart meg.
*
Ebéd után (mivel hogy csak addigra kászálódtam ki a szobából) újra aludtam egyet. Arra ébredtem, hogy YoungJae rángatja a vállam.
-Én elmegyek Minért a kávézóba, te meg készülj el mire visszaérek! Max negyed óra.
-Oké. – Nyomtam a fejem a párnába. Hallottam, ahogy Zelo lapoz a könyvében, amit eddig is olvasott. Már majdnem félálomban voltam, amikor megszólalt.
-Ki az a Min?
-Az egyik haverom nővére. – Motyogtam.
-És hová mentek hyunggal?
-Valami kávézóba.
-Dulparandi?
-Mi? – Ültem fel. – Megőrültél? Tudod hogy mi a szitu.
-Ja.  Igen, persze, tudom. – Tette le a könyvet. - De úgy emlegeti ezt a Mint, mintha ő lenne a világ legjobb nője. Ki ez a csaj?
-Mondtam már, hogy egy haverom nővére.
-És Törpibaba kávézójában dolgozik?
-Ja, Jin helyett.
-Hány éves?
-Jin?
-Nem a húgom! Ez a Min.
-Ja, hogy ő! Annyi idős mint Hyung.
-Aha… Érdekes. Fogadni mernék, hogy fülig bele van esve Minbe.
-Igen. Nagyon úgy látszik. – Bólintottam.
Úgy 3 óra körül már ideje lett volna készülődni, így kerestem valamit a szakadt farmer, és kissé lestrapált póló helyett. Pontban 15:30-kor kimentem a ház elé. Két perc késéssel YoungJae is befutott. Az anyósülésen Min ült, és valamit nagyon magyarázott a vigyorgó Hyungnak, a hátsó ülésen meg JaeSeo kockult a telefonján. Éppen hogy csak becsuktam az ajtót, és leültem Hyung azonnal a gázra taposott.
-Hová siet? – Érdeklődtem, miközben a biztonsági övemet kapcsoltam be. JaeSeo csak megvonta a vállát, és tovább nyomkodta a telefonját. Csendben hallgattuk, ahogy elöl a kávékülönlegességekről beszélgetnek. JaeSeo morogva tette le az ölébe a telefonját.
-Hahál idegesítőek. – Morogta.
-Már én is kezdem unni. – Suttogtam, nehogy elöl meghallják, és valami bajunk legyen ebből.
-Annyira undorítóan szerelmesek! – Grimaszolt. Na tessék! PiciJin, egy dolog lehúzva a listáról!
-Én örülök nekik.
-Ja. JiYo merre van?
-Még mindig Los Angelesben.
-A mázlista.
-Szegény.
-Mer’?
-Az anyukája pikkel rá.
-És?
-És együtt van a bátyjával, az apukájával, meg az anyukájával.
-Tényleg… JiYonak van pasija? – Nézett rám. Most mondjam azt, hogy van (mármint én)? Vagy azt hogy nincs (ami az igazság)?Azt mondta hogy szeret, de nem lehetünk együtt bizonyos dolgok miatt. Most akkor ez mi?
-Ööö…
-Nagyon jó csaj. Kár, hogy 3 év van köztünk. Ha idősebb lenne tuti felszedném. – Legyintett. – De… Várjunk csak! Azon a bulin együtt voltatok! – Fordult felém. Ajaj, kombinál! – JongUp, te együtt vagy vele?
-Nem nagyon.
-Miért nem mondtad, hogy szakítottatok? – Kérdezte kiskutyaszemekkel.
-HOGY MI? – Kérdeztük egyszerre YoungJaeval.
-Na jó! Mi folyik itt? – Fordult félre Min, hogy mindhármunkat lássa.
-Hát… Jelenleg mindenki szingli. – Közölte YoungJae, miközben erősen az utat nézte.
-Te kavartál JiYoval? – Nézett szúrós szemmel az öccsére.
-Mi? Dehogy! – Emelte fel JaeSeo a kezét védekezésképp. – Csak megjegyeztem, hogy jól néz ki. Noona! Ne kombinálj már! Mindenki szingli, ahogy Hyung is mondta!
-És te? – Nézett rám Min.
-Nincs senkim.
-Akkor remek. – Ült vissza rendesen az ülésbe Noona. – Kár hogy JiYo nincs itt…
Mikor végre megérkeztünk a teaházhoz (és sikeresen nem tévedtünk el, hála JaeSeo pizzafutárkodásának) YoungJae leparkolt, aztán megálltunk a bejárat előtt.
-Most ugrik a majom a vízbe. – Motyogta JaeSeo, aztán belökte az ajtót. Az egyik pincér elnavigált minket egy asztalhoz, ahol egy öltönyös ember ült. Az első gondolatom az volt, hogy mennyire nem illenek a rózsaszín, és ezüst, és fehér berendezési tárgyakhoz, a második meg az, hogy a kék farmer, és egy kockás ing nem biztos, hogy megfelelő öltözék. Kár, hogy Jin nincs itt.
-Park Hyung Min? – Kérdezte egy meghajlás után YoungJae.
-Igen, én vagyok. – Állt fel az idősebbik úr.
-Én Yoo YoungJae vagyok.
-Igen, felismertem. Ahogy a barátját Moon JongUpot is.
-Ők itt Lee JaeMin, és Lee JaeSeo. – Mindenki szépen sorban meghajolt. Mire végre leültünk úgy éreztem eltörik a gerincem.
-Az egyik titkárom nézte a videójukat valamelyik nap. Pont arra jártam, így én is láttam. Már elsőre megtetszettek nekem is. Ahogy láttam a szavazatok alapján a közönségnek is nagyon tetszenek. – Kezdte a mondókáját Hyung Min, miközben a teáját kavargatta. – Nem akarom nagyon húzni az időt, mivel nagyon tehetségesek.
-Nagyon megtisztelő, köszönjük uram. – Hajolt meg (már amennyire az asztal engedte) Min.
-Van egy ajánlatom számukra. Nagy valószínűséggel van esélyük bejutni a Szöuli táncversenyre, mint fellépők, mint a közönség kedvencei. A verseny november 15-én kezdődik. Ami azt jelenti, hogy addigra a szavazást lezárják.
-Igen. November 10-én lesz a vége. – Bólogatott JaeSeo.
-Nem tudom, hogy ez milyen verseny maguk között, és mi a tétje… De én most ajánlok egy másik tétet is. – Végignézett rajtunk, nagyon komoly szemmel. Aztán újra. – Valaki hiányzik, nem?
-JiYo Los Angelesben van, és olyan hirtelen jött ez a dolog, hogy nem tudtunk szólni neki. – Rágta a szája szélét Noona.
-Rendben. Azért az ajánlatomat mondják meg neki.
-Természetesen, uram. – Biccentett Min.
-Szóval. A másik tét, amit ajánlok, az az, hogy amelyik duó megnyeri a szavazást, átugorhatja a válogatót, és a profi táncosok között léphet színpadra 15-én. Élő adás a legtöbb Tvcsatornán, Interneten, rengeteg néző… És innentől kezdve, ha megnyerik a versenyt, elismerten Korea legjobb táncospárja lehet az egyik duó. – Pár percig emésztgettük a hallottakat, aztán JaeSeo megszólalt.
-Igazából, mi csak egy baráti versengést szerettünk volna.
-Igen. Bocsásson meg uram, de ennyire versenyt nem akartunk. – Helyeselt Min is.
-Nem lehetne esetleg, hogy mind a négyen…? – Kezdtem, de Hyung Min félbeszakított.
-Nem lehet. Sajnálom, a négy az már túl sok. Így is rengeteg energiát kellett belefektetnem, hogy magukkal beszélgethessek, és ilyen ajánlatot tehessek. Egyébként meg úgysem fogják tudni melyik duó lép fel, ugyanis nem lehet felismerni az illetőket a videókban. – Kulcsolta össze a kezét. – Az ajánlat végérvényes, nem vonjuk vissza. A telefonszámomat tudják. Én vagyok az egyik főszervező, így ha bármi problémájuk van nyugodtan hívjanak. Várom valamelyik duót 15-én. Én bízom benne, hogy eljönnek. Van 3+ jegyem. – Kotort a zsebében, és három papírt húzott elő. – Egy a főszervezőnek. – Nyújtotta át YoungJaenak az egyiket. – A másik kettő pedig a… nem mondanám, hogy veszteseknek, de… Az a duó, amelyik nem nyeri meg a fogadást ezekkel a jegyekkel az első sorokból nézheti a versenyt. Amint látom ez egy baráti társaság, így ha valami közbejön, akkor nem bánom melyik kettő jön. Csak a koreográfia legyen a nyertes csapaté.
-Köszönjük, uram. – Vette el Min a másik két jegyet.
-Hát, akkor, köszönöm, hogy eljöttek, fightling a versenyben, és jó szórakozást kívánok előre is a táncversennyel kapcsolatban. – Állt fel Hyung Min. – A viszont látásra! – Mindannyian felpattantunk, és meghajoltunk. Megvártuk, amíg kimegy a kávézóból, aztán elemezgetni kezdtük a dolgokat.
-Ez a fogadás már nem is jó! – Morogta JaeSeo. – Ilyen nagy tétet! Ha nem megyünk el?
-Zaklatni fog.
-Ugyan Min! Nem hiszem. Lesz jobb dolga is. Most képzeld el! Az ország legjobb táncosait összeszedni! – Karolta át YoungJae Min vállát.
-Oké Oppa. – Sóhajtott Min. – Ha te mondod! – Mindannyian rám néztek.
-Neked mi a véleményed?
-Jin nem lesz itt.
-HOGY? – Kérdezték egyszerre.
-De hát itt lakik! Addigra már csak hazajön Los Angelesből!
-Nem így értettem Noona. – Sóhajtottam. – Jin elköltözik addigra.

Megjegyzések