My B.A.P Fanfic 2. Chapter 1/2


MY B.A.P FANFIC 2. - DANCE LOVE

Chapter 1/2
(JiYo + JongUp (BAP))
JongUp
3 évvel ezelőtt…

Szép délelőtt volt. Az utcák csendesebbek voltak, mint általában, aminek nagyon örültem. Kevesebb autó mehet át rajtam, amíg oda nem érek! Amilyen gyorsan csak tudtam, futottam le a lépcsőn. Kivágtam a ház ajtaját, aztán a városon rohantam keresztül. Már így is késésben voltam. Soha nem értettem mit neveznek az emberek halálpontos-dolognak. Nos, én most halálpontosan, fél 10-kor estem be a TS Entertainment halljába. Zihálva odamentem a recepcióhoz.
-Miben segíthetek? – Érdeklődött a pult mögött ülő kedves arcú idős hölgy.
-Moon JongUp vagyok, asszonyom. – Hajoltam meg, aztán az oldalamra szorítottam a kezem. – Ma van a tagok bemutatása… valahol. Merre találom őket?
-Ó, igen. A Best Apsolute Perfect nevű csapat tagja lesz… Minden elismerésem! – Biccentett.
-Köszönöm. Merre találom őket? – Csendben kattogtatott az egérrel, és a képernyőt nézte.
-Harmadik emelet, 302-es terem.
-Köszönöm!
-Szívesen drágám! Siess, fél 10-re vártak! – Újra meghajoltam, aztán felszaladtam a harmadik emeletre. Elrohantam a 302-es feliratú ajtóhoz. Mielőtt a kilincsre tettem volna a kezem, megálltam. Lelassítottam a légzésem, aztán benyitottam. Egy nagyon magas szőke fiút láttam meg először, aztán egy vigyorgós fejű tagot, aztán egy nálam sokkal idősebbnek tűnő srácot.
-Szia! – Indult el felém a vigyorgós. – DaeHyun vagyok. Jung DaeHyun. – Nyújtotta a kezét. Kezet fogtam vele, és meghajoltunk.
-Moon JongUp vagyok. – A többiek is előrébb léptek, és a talán valamiféle tanár?-ral fogtam kezet.
-Bang YongGuk vagyok.
-Üdvözlöm, uram. – Hajoltam meg, mire a többiek felnevettek. Értetlenül néztem hol a vigyorukra, hol a velem szemben álló tagra.
-Ő a leader. – Röhögött DaeHyun. – Hát ez állati!
-Ó, bocsánat! – Hajtottam le a fejem.
-Semmi baj. JunHong is azt hitte, hogy valamilyen tanár vagyok. – Mosolyodott el, és a magas szőke fiú felé intett. A kis… na jó, inkább óriás JunHong odaugrott mellénk, és vele is kezet kellett fognom.
-Choi JunHong vagyok.
-Moon JongUp. – A következő srácot eddig észre sem vettem, de odaállt elém, és a kezét nyújtotta.
-Him-Chan. Kim-Him-Chan. – Mutatkozott be James Bond módra, miközben megemelte a képzeletbeli kalapját.
-Moon JongUp. – Tisztelegtem.
-Várunk még valakit? – Érdeklődött mellettem JunHong, aki úgy látszik lecövekelt mellém.
-A leader bácsi biztos tudja. – Vigyorgott HimChan a legidősebbre.
-Valami Yoo gyerek. Nem rémlik a neve… - Vakarta a fejét Yongguk. – Tegnap későn olvastam el, amit a leendő maneggerünk írt.
-Ti ismeritek egymást valahonnan? – Érdeklődtem hol HimChanra, hol Yonggukra nézve.
-Együtt lakunk a koleszban. Hallgathatom a horkolását állandóan! – Fintorgott HimChan.
-Fogd be! – Dünnyögte a leader.
-Srácok… Mi lenne, ha eldöntenénk, hogy a csoki torta, vagy a sajttorta a jobb? JongUp, arra gondoltunk, hogy megünnepelhetnénk ezt a csodaszép napot, és elmehetnénk együtt valahová. Tudok egy nagyon király cukrászdát, ahol nagyon finom sütik vannak. – Lelkendezett DaeHyun. JunHong hozzám hajolt, és a fülembe suttogott.
-Amióta megérkezett csak a kajáról tud beszélni. Érdekes figura. – Vigyorogva néztem DaeHyunt.
-Az a Yoo gyerek már igazán meg… - Nyílt az ajtó, és egy vigyori figura lépett be.  – Jöhetne. – fejezte be a mondatát Yongguk.
-Bocs, hogy késtem. Yoo YoungJae vagyok. – Miután bemutatkoztunk egymásnak DaeHuyn azonnal nekitámadt, mert közben azon vitatkoztak HimChannal, hogy a csoki torta, vagy a sajttorta a jobb.
-Haver! – Csapott DaeHyun YoungJae vállára. – A sajttorta vagy a csoki torta a jobb?
-Ööö… Nem tudom. A csokit szeretem, meg a sajtot is. Tortában meg nem nagyon eszek ilyeneket.
-Ch. Döntetlen. – Ciccegett HimChan. Bejött egy középkorú pasas, az igazgató, meg egy halom emberke, és egy nagyon hosszú, és uncsi előadást tartottak. Mikor végre kijutottunk a nyomasztó épületből a napsütésbe elmentünk abba a híres neves cukrászdába. A végén mindenki azt evett, amit akart… DaeHyun a sajttorta mellett döntött. Beszélgettünk egy csomót, kiderült hogy HimChan és Yongguk osztálytársak, YoungJae bevallotta, hogy sokat és sok helyről késik, DaeHyun imádja a hasát (erre amúgy nem is jöttünk volna rá, ha nem mondja!), és nagyon megkedveltem a (kis) maknaenkat is, JunHongot. Mindig a legjobbkor szúrta közbe a poénjait, hogy ne legyen kínos csend. Hazafelé a csapatunk feloszlott: Yongguk és HimChan visszamentek a kolijukba, YoungJae és DaeHyun elmentek a hotelhez, ahol ideiglenesen megszálltak. JunHongról meg megtudtam, hogy arrafelé lakik, amerre én, úgyhogy együtt mentünk egy jódarabon. Közben elszórakoztattuk egymást. Rengeteg közös van bennünk: imádunk táncolni, mindkettőnknek van bátyja, majdnem egyidősek vagyunk, és még sorolhatnám.
Megbeszéltük, hogy mikor találkozunk az én házam előtt, mivel JunHong pár utcával odébb lakott. Elbúcsúztunk, aztán felmentem a lakásba, és eltettem magam másnapra.
*
Reggel időben felébredtem, elkészültem, aztán lementem a ház elé megvárni Zelot. Egy lány ment el a ház előtt, pont, amikor én kiértem. Szürke pulcsija volt, és a sok karkötője csilingelt a karján. Valahonnan ismerős volt, de nem rémlett hogy honnan. Annyi versenyen voltam már, hogy rengeteg arc ismerős, csak soha nem tudom, hogy hol láttam már azelőtt.
Nem kellett sokat ácsorognom a ház előtt, mert hamarosan megjelent Zelo a szürke kabátjában, és gördeszkával a lába alatt.
-Szia Hyung! – Üdvözölt vigyorogva, aztán pacsira nyújtotta a kezét. Összeütöttük a tenyerünket, aztán elindultunk a TS épületéhez.
-Hogy aludtál? – Érdeklődött, miközben az embereket kerülgettük.
-Egész jól, köszi. Nem tudod, hogy ma mit fogunk csinálni?
-Gondolom táncikálunk. – Vigyorgott. Beértünk az épületbe, és a kedves portásnéni eligazított minket merre kell, hogy menjünk. Zelo előrement, én meg lemaradtam a kávéautomatánál, hogy igyak egy forrócsokit. Kidobtam a poharam egy szemetesbe, aztán felbaktattam a lépcsőn. Az egyik teremből zene hallatszott ki, így meg sem néztem a számát, csak benyitottam. Ám megtorpantam az ajtóban, amikor láttam, hogy egy lány van egyedül itt, és csukott szemmel táncolt. Valószínűleg nem hallotta meg, hogy van valaki mögötte. Az egyik sarokban vizesüvegek, és egy szürke pulóver hevert egy oldaltáska mellett. A zen hirtelen leállt, mire a lány kinyitotta a szemét. A tekintetünk találkozott a tükörben. Pár pillanatig meredtünk egymásra, aztán a lány gyorsan megfordult.
-Tudok segíteni valamiben?- Kérdezte kedvesen. Átvillant az agyamon a gondolat, hogy megkérjem mutassa meg a 302-es termet, ahol „táncikálni” fogunk, de inkább letettem a dologról.
-Bocsi, csak eltévedtem. – Hebegtem, aztán meghajoltam, és gyorsan becsuktam magam mögött az ajtót. Besiettem a 302-es terembe.
*
Talán ebédszünet volt, amikor HimChan Hyunggal lementünk a büféhez valami kajáért. A büfésnő nagyon kedves volt, mi meg sok kaját vettünk. Felfelé menet a lépcsőn megálltunk az egyik fordulóban, mert Hyung leejtette az egyik becsomagolt szendvicset, és az elgurult. Nem nagyon figyeltem, így véletlenül nekimentem valakinek.
-Bocsánat! – Motyogtam, és megfordultam, hogy lássam kinek is mentem neki. A táncoslány ült a lépcsőn, fájdalmas arcot vágva. HimChan közben felszedte a meglógott kaját, aztán visszatette a kupac tetejére, amivel eddig is egyensúlyoztam. Aztán odébb állított, és a kezét nyújtotta a lánynak.
-Bocsi szépség, de a barátom kissé nehézkesen megy a rakománnyal.
-Egy hétre mentek egy lakatlan szigetre?
-Tessék? – Vontuk fel a szemöldökünket, mire a lány elnevette magát.
-Minek nektek ennyi kaja?
-Mert éhesek vagyunk? – Értetlenkedett HimChan.
-Annyit esztek ti is, mint a bátyáim. – Motyogta a csaj. – Gyakornokok vagytok?
-Ha úgy vesszük…Bekerültünk már egy csapatba. Best Apsolute Perfect. – Magyarázta Hyung.
-Ó, akkor üdvözlöm JunHongot! – Kicsit elgondolkodott, aztán kibökte. – Adjátok át neki ezt, kérlek! – Vett elő a zsebéből egy papírt, aztán Hyung kezébe nyomta. – Nagyon köszi! – Azzal le is szaladt a lépcsőn, és eltűnt a sarkon.
-Stipstop, ő az enyém! – Nézett utána HimChan, aztán kihajtogatta a papírt.
-Mit írt?
-Valami számok.
-Telefonszám?
-Nem. Talán kódolt üzenet. Menjünk! – Felmentünk a teremhez, aztán pár perc alatt elpusztítottunk mindent. Közben HimChan odaadta a papírkát Zelonak, aki nagyon megköszönte, és elrakta a nadrágzsebébe.
A nap végén hazafelé baktatva a mai napról beszélgettünk JunHonggal, de akárhogy is figyeltem a lányról nem esett szó, aki a számokat küldte neki. Mire rákérdezhettem volna meg már eltűnt a sarkon a gördeszkájával.
*
Hét közben többször is találkoztam a táncoslánnyal, mindig köszöntünk egymásnak, aztán mentünk a dolgunkra. Péntek délután, miután végeztünk az edzéssel, mindenki elhúzta a csíkot, és csak ketten maradtunk Zeloval. JunHong elment valamiért, én meg egyedül ültem a padlón a tükrökkel szemben, és meredtem a semmibe. Egyszer csak nyílt az ajtó, és a táncoslány dugta be a fejét.
-Bocsi, JunHong nincs itt? – Kérdezte az ajtóban állva.
-Nincs, de pár perc múlva visszajön. Gyere be nyugodtan! – Intettem, mire kijjebb nyitotta az ajtót, bejött, és leült nem messze tőlem. Pár percig csendben voltunk, aztán a táncoslány megszólalt.
-Nagyon szurkolok nektek a debütáláshoz!
-Köszi.
-JunHong szerint mindenki nagyon ügyes.
-Kedves tőle, hogy ilyeneket mond rólunk. És… Te mikor fogsz debütálni?
-Hát, én… Nem fogok.
-Miért? Pedig nagyon jól táncolsz.
-Én nem akarok idol lenni, csak táncolni. A kiadó is táncosnak vett fel… JunHong hová ment?
-Hát… - Nyílt az ajtó, és belépett az emlegetett szamár. – Már itt van.
-Ó, szia! – Nézett Zelo a táncoslányra. – Nem is mondtad, hogy beugrasz.
-Elmaradt pár órám.
-No nem baj. Látom összeismerkedtetek!
-Csak beszélgettünk. – Vont vállat a lány.
-Akkor bemutatom a csapattársamat Moon JongUp-ot, JongUp bemutatom Choi Jin Youngot, a kishúgomat JiYot.

Megjegyzések